Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

Mallorca presenta la seva oferta turística a la fira Destinations Nature 2024 de París

Mallorca presenta la seva oferta turística a la fira Destinations Nature 2024 de París

(15/03/2024)

El Consell de Mallorca participa en la fira que tindrà lloc del 14 al 17 de març, al Parc d'Exposicions de la Porta de Versalles

Mallorca serà present en Destinations Nature, que se celebra del 14 al 17 de març, al Parc d'Exposicions de la Porta de Versalles de París. L'illa comptarà amb un estand propi, situat en el Hall4 C095, amb l'objectiu de promocionar els seus múltiples encants naturals, així com una àmplia oferta de productes turístics de naturalesa de cara al mercat francòfon. A través de la seva nova estratègia turística i el Pledge de turisme responsable, el desenvolupament del turisme actiu a l'illa està en auge, amb un especial èmfasi en la preservació i el gaudi respectuós de les meravelles naturals del seu territori.
Entre les seves principals atraccions naturals es troba la Serra de Tramuntana, declarada Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO, coves com les Cuevas del Drach, les seves múltiples cales banyades pel Mediterrani o meravellosos pobles amb encant com Santanyí, Pollença o Alcúdia. 
Mallorca conforma l'escenari ideal per a dur a terme la pràctica d'esports com el ciclisme, amb més de dos mil quilòmetres de camins i carreteres que recórrer, el senderisme, el turisme eqüestre o el golf.
A més, el respecte per la seva naturalesa fa de Mallorca un lloc compromès amb les seves elaboracions autòctones, propiciant una alta qualitat gastronòmica amb productes com l'ensaïmada, la sobrassada, el licor d'herbes o l'oli d'oliva.
Representants de l'illa acudiran a aquesta cita ineludible per al sector, presentant davant el mercat francès les últimes novetats respecte a la seva oferta de turisme. A través del seu estand, Mallorca establirà converses essencials amb els principals actors del mercat, en un espai que compartirà amb zones com els ajuntaments de Pollença, Santanyí, Alcúdia, Felanitx i Manacor, i diverses associacions hoteleres de l'illa, com Garden Hotels, Blau Hotels, Hotels Viva, Associació Hotelera i de S. Calçs de Capdepera, Associació Hotelera de Sóller i Serrano Hotels.
Mallorca es presenta com a destinació turística a Àsia
Paral·lelament, Mallorca ha participat aquests dies en les Jornades Directes de suport a la comercialització del turisme espanyol que Turespaña ha organitzat a Àsia, concretament, Corea i el Japó, entre el 10 i el 15 de març. 
Al llarg de tota la setmana s'ha dut a terme una completa agenda de trobades i reunions en les quals s'ha comptat amb la presència de 150 interlocutors coreans i japonesos.
L'illa s'ha presentat en el mercat asiàtic com un destí purament mediterrani, amb una àmplia i completa oferta, així com un ric catàleg de serveis.
Entre altres aspectes, s'ha destacat el patrimoni cultural i històric de l'illa, així com els seus paisatges i entorn natural, la seva oferta gastronòmica, l'interès i diversitat dels seus pobles o els encants de la ciutat de Palma, entre altres aspectes.
Sobre FMT
La Fundació Mallorca Turisme és l'ens encarregat de gestionar la promoció de Mallorca com a destinació turística. Es tracta d'una entitat 100% pública, sense ànim de lucre, integrada en el Consell de Mallorca, la institució de govern insular. La seva finalitat és fomentar la promoció turística de l'illa en els mercats nacionals i internacionals, així com la creació de producte turístic, la gestió de serveis turístics en general, i tota activitat que tingui per objectiu promoure el turisme a l'illa. Entre les principals accions que la fundació duu a terme per a materialitzar la seva comesa destaquen l'organització i participació en trobades promocionals turístiques, nacionals i internacionals; la projecció exterior de la imatge de Mallorca com a plató audiovisual i destí de turisme cinematogràfic, a través de la Mallorca Film Commission; així com la col·laboració amb els diferents agents turístics, públics i privats, per a la coordinació d'actuacions de promoció i consolidació dels diferents productes turístics.