Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Infomallorca Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

null En marxa la segona fase de la campanya «#SeeyousoonMallorca» per impactar en positiu entre els mercats turístics principals

En marxa la segona fase de la campanya «#SeeyousoonMallorca» per impactar en positiu entre els mercats turístics principals

(03/04/2020)

El Consell informa avui el sector turístic de les accions per reforçar la marca Mallorca en el context de crisi

El Departament de Turisme i Esports ha posat en marxa la segona fase de la campanya «#SeeYouSoonMallorca» que es dirigeix als mercats turístics principals de l’illa, per fer-hi arribar missatges en positiu i de compromís social de cara a la pandèmia per la COVID-19.
 
La setmana passada es va iniciar aquesta acció amb un primer vídeo que ha tingut una acollida excel·lent, amb un impacte de més de 200.000 visualitzacions a xarxes socials i un nivell elevat de compartició, mitjançant altres eines com el WhatsApp i el correu electrònic.
 
Avui comença la segona fase, amb una altre material audiovisual, amb el lema «No podem viatjar, però podem somiar», vol insistir en la importància de quedar a casa i seguir el que estableixen des dels diferents governs, per sortir d’aquesta crisis al més abans possible. Amb diferents imatges de Mallorca, el vídeo recrea l’illa que ara no es pot gaudir, uns perquè no podem sortir de ca nostra i altres perquè, a més, són enfora.
 
La finalitat és apropar la marca Mallorca a través del positivisme i de la transmissió de confiança, per tal que es tengui per segur que, una vegada es restauri l’activitat social i econòmica, la nostra illa estarà preparada per tornar a situar-se com a destinació turística líder.
 
Aquest material es difondrà a través de totes les xarxes socials de promoció turística: Instagram, Facebook i Twitter (@Mallorcatourism) i del canal Youtube (https://www.youtube.com/user/infomallorcatv). També es farà arribar directament als principals agents dels nostres mercats emissors. S’han fet versions en català, castellà, alemany, anglès i francès, amb els hashtags adaptats a cada llengua: #FinsAviatMallorca, #NosVemosProntoMallorca, #BisbaldMallorca, #SeeYouSoonMallorca, #OnSeVoitBientotMajorque. 
 
 
Reunió amb el sector
 
Aquest vídeo que avui es posa en circulació s’ha presentat prèviament al Consell Assessor de la Fundació Mallorca Turisme, en el qual són presents els diferents organismes i associacions, públics i privats, de l’àmbit turístic de Mallorca.
 
Aquesta ha estat la segona reunió, d’ençà que es va decretar l’estat d’alarma a Espanya, amb l’objectiu de crear espais de presentació de propostes, d’intercanvi d’informació i de creació d’una xarxa conjunta, perquè, una vegada acabi aquesta situació excepcional, Mallorca tengui les eines necessàries per afrontar la situació nova de la millor manera possible.
 
En aquest sentit, el conseller Andreu Serra ha explicat que el Pla Estratègic de Promoció Turística que s’havia desenvolupat es veurà modificat per les circumstàncies actuals i que ja s’està treballant en la redefinició.
 
El que es pretén és poder presentar una dimensió nova d’aquest Pla basada en un programa de reactivació turística. El document nou inclourà les accions necessàries en l’àmbit organitzatiu, promocional i d’adequació física i digital del destí, així com la projecció de futurs escenaris possibles.
 
Una Mallorca segura, sostenible i de qualitat seran els objectius que ara més que mai l’illa promocionarà, una vegada es superi aquesta situació d’incertesa per la crisi sanitària.

El conseller també s’ha reunit amb el Patronat de la FMT per explicar totes aquestes mesures i donar compte de les dutes a terme fins a dia d’avui.
 
S’adjunta enllaç al vídeo en català, castellà, anglès, alemany i francès: https://we.tl/t-NWEt3EQWYR
 
Es difondran a través de les xarxes socials de promoció turística del Consell: Instagram, Facebook i Twitter (@Mallorcatourism) i en el canal Youtube (https://www.youtube.com/user/infomallorcatv).