Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

El Consell de Mallorca aposta per revalorar i promocionar el producte local de l'illa

El Consell de Mallorca aposta per revalorar i promocionar el producte local de l'illa

(20/07/2023)

La consellera de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local participa en la presentació de la campanya «Productes de sa nostra terra».

La consellera de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, Pilar Amate, ha participat en la presentació de la campanya «Productes de sa nostra terra» dels supermercats Eroski Balears que s'ha fet avui a Campos.

La consellera ha donat el seu suport decidit al producte local de Mallorca i ha expressat el seu compromís per potenciar i enfortir tot el circuit del producte de proximitat i els sectors productius locals de l'illa. L’ha acompanyada el director insular de Promoció Econòmica i Producte de Mallorca, Álvaro Roca.

Durant l'acte, ambdós han defensat el denominat circuit curt «que aglutina tota la cadena de valor del producte autòcton, des de l'origen fins al consumidor final» i que dinamitza l'economia local. «La feina que durem a terme des del nostre departament serà transversal, i implicarà tots els sectors afectats a través d'activitats de dinamització i promoció del nostre producte local», ha avançat la consellera.

Pilar Amate ha destacat que aquest tipus de campanyes «són un exemple clar de la línia d'actuació que volem desenvolupar des del Consell de Mallorca, que incentiven el consum del producte local, oferint fruites, hortalisses i altres productes de la nostra terra d'una qualitat excel•lent».

«Volem valorar iniciatives com la que està duent a terme aquesta cadena de supermercats des de fa anys i que compta amb un gran èxit d'acceptació, tant dels productors locals, agricultors, ramaders i pescadors, com del mateix consumidor», ha afegit.

Per la seva part, Álvaro Roca ha remarcat la importància de donar suport al producte propi, mitjançant la realització de campanyes de promoció i difusió sobre «l'extraordinària qualitat» que tenen els productes de quilòmetre zero.