Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Infomallorca Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

null Acció de promoció de Mallorca com a destinació cultural i idiomàtica

Acció de promoció de Mallorca com a destinació cultural i idiomàtica

(08/10/2021)

Per promoure l’illa com a destinació turística entre els estudiants universitaris que volen aprendre la llengua castellana, Mallorca Turisme du a terme un famtrip en col•laboració amb FEDELE, Fundació Turisme Palma 365 de l’Ajuntament de Palma, l’Àrea de Promoció Econòmica i Turisme de l’Ajuntament de Sóller i Patrimoni de l’Ajuntament d’Alcúdia . 

Aquesta acció s’emmarca en les activitats dissenyades per promoure productes turístics nous. En aquest cas, es tracta d’un perfil de visitants que, a més, mostren un especial interès per altres productes de caràcter especialment desestacionalitzador, com ara el cultural i actiu, així com el gastronòmic .

Amb aquesta activitat es pretén donar a conèixer el castellà com a llengua estrangera, incentivar el coneixement sobre l’illa i promoure un turisme segur en aquest moment de reactivació sectorial. 

Els participants, joves universitaris d’Itàlia i Alemanya, formen part del grup de guanyadors de la gimcana virtual organitzada per FEDELE i que ha comptat amb el suport de TURESPAÑA, l’Instituto Cervantes, diferents ambaixades i conselleries de turisme d’Espanya, entre d’altres, i el Consell de Mallorca. 

Visitaran l’illa durant 15 dies. L’estada s’estructura en dues fases, una centrada en la formació i una altra centrada en conèixer l’illa en profunditat (del 4 al 10 d’octubre passejaran per diferents municipis com Alcúdia, Valldemossa o Sóller, on es desplaçaran amb la col•laboració del Tren de Sóller, i Palma).

La gastronomia i producte locals, la cultura i l’artesania mallorquina són altres dels aspectes que estan coneixent de primera mà.