Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

Nova campanya de promoció turística de Mallorca per al mercat espanyol i britànic

Nova campanya de promoció turística de Mallorca per al mercat espanyol i britànic

(14/08/2020)

L’actuació és possible gràcies a una acció de comàrqueting entre la Fundació Mallorca Turisme i Logitravel que incideix en els segments de la natura i la cultura.

La Fundació Mallorca Turisme (FMT) i Logitravel col•laboren en una campanya promocional de l’illa per als mercats britànic i espanyol centrada en l’oferta cultural i de natura. És el resultat d’un conveni de col•laboració en el marc de la convocatòria de comàrqueting del Consell de Mallorca.

La campanya consisteix en diferents insercions publicitàries a través de vídeo o imatge gràfica a distintes plataformes en línia, revistes digitals i xarxes socials. El pla de mitjans presentat per Logitravel té en compte una incidència específica en els segments de la natura i la cultura. La promoció es durà a terme entre els mesos d’agost i octubre d’enguany.

El valor total de la inversió per a la promoció al mercat espanyol és de 258.437 €, dels quals l’FMT n’aporta el 29 % del total (74.947 €). Per a la promoció al mercat britànic s’hi destinen 154.566, i el 29 % (44.824 €) va a càrrec de la subvenció de l’FMT. Tot això suma 413.003 € per promocionar Mallorca en dos mercats destacats. 


Línia de comarqueting de l’FMT

La convocatòria de subvencions per compartir despeses de campanyes de promoció turística de Mallorca s’emmarca dins el Pla d’actuació 2020 de la Fundació Mallorca Turisme. Aquesta campanya de Logitravel és la segona a anunciar-se, després que dia 3 d’agost la presidenta del Consell, Catalina Cladera, presentàs la que durà terme Ávoris (agència de viatges de B The Travel Brand). 

La finalitat ha estat donar suport als canals de venda dels nostres principals mercats emissors (Regne Unit, Alemanya, Espanya, Rússia i França) a través de campanyes de publicitat impulsades per agències de viatges, majoristes de viatges, agrupacions d’agències de viatge i consorcis d’agències de viatges, plataformes en línia turístiques, agències de viatges en línia-OTA, metacercadors, bancs de llits, plataformes de continguts de viatges...
 
La gran majoria d’accions es desenvolupen en entorns tecnològics, fonamentalment:

-    Webs
-    Xarxes socials
-    Campanyes a Google display
-    Campanyes de contingut de marca
-    Butlletins d’informació (newsletters)
-    Televisió
 
Tot i que s’han prioritzat els canals tecnològics, també s’han inclòs altres canals de publicitat i promoció per a sectors de la societat que utilitzen vies o camins d’informació més tradicionals.

Així mateix, s’han prioritzat els segments de producte que concentren l’estratègia de promoció de Mallorca: esports, MICE, natura, luxe, turisme actiu, cultura/patrimoni i gastronomia.