Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Infomallorca Transparència

CA

Webs oficials

Turisme

El turisme, como a sector fonamental i motor de la vida econòmica de Mallorca, és una de les àrees principals de treball del Consell de Mallorca.

El principal objectiu del nostre treball és preservar i cuidar la riquesa del patrimoni cultural i paisatgístic de Mallorca, a la vegada que potenciar l’economia a través d’un turisme sostenible i de qualitat.

A través de diferents iniciatives i organitzacions, el Consell de Mallorca s’encarrega de promocionar Mallorca com a destinació turística nacional i internacional donant a conèixer-ne les activitats, la cultura i el patrimoni .

Mallorca Turisme congrega un centenar de turoperadors, agents i periodistes alemanys a Düsseldorf

Mallorca Turisme congrega un centenar de turoperadors, agents i periodistes alemanys a Düsseldorf

(28/03/2019)

L'acció de promoció directa que Mallorca Turisme ha duit a terme a Düsseldorf ha congregat un centenar de turoperadors, agents i periodistes d’Alemanya, en un esdeveniment organitzat al restaurant 20Restobar de la chef mallorquina Maca de Castro en aquesta ciutat.

Representants de 10 turoperadors, 60 agències de viatge, 8 empreses de MICE i 15 periodistes especialitzats han acudit a la cita. 

La directora insular de Turisme, Paula Ginard, ha presidit la trobada, acompanyada pel director de l'Oficina Espanyola de Turisme de Frankfurt, Julio López, amb la col·laboració de la qual s'ha duit a terme l'organització de l'esdeveniment.

L'objectiu d'aquesta acció ha estat enfortir les connexions amb el principal mercat emissor, Alemanya, i consolidar productes i ofertes directament enfocades a la desestacionalització de la demanda. El producte cultural, MICE, l'esportiu o el gastronòmic han estat el centre de les converses en la vetllada mallorquina a Düsseldorf.

L'acció s'ha centrat en un espai de converses i de treball en xarxa, i amb un sopar posterior, amb productes de la cuina tradicional mallorquina.

Aquest esdeveniment s'inclou en el Pla d'Acció de promoció turística 2019, una estratègia basada en 74 actuacions amb els mercats principals, com és el cas de l'alemany, així com amb els més emergents. El Pla inclou també assistir a 34 de les fires internacionals de turisme més importants i rellevants per a Mallorca com a destinació turística.

Documents relacionats

Tràmits i procediments relacionats