Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Infomallorca Transparència

CA

Webs oficials

Turisme

El turisme, como a sector fonamental i motor de la vida econòmica de Mallorca, és una de les àrees principals de treball del Consell de Mallorca.

El principal objectiu del nostre treball és preservar i cuidar la riquesa del patrimoni cultural i paisatgístic de Mallorca, a la vegada que potenciar l’economia a través d’un turisme sostenible i de qualitat.

A través de diferents iniciatives i organitzacions, el Consell de Mallorca s’encarrega de promocionar Mallorca com a destinació turística nacional i internacional donant a conèixer-ne les activitats, la cultura i el patrimoni .

El Consell organitza una acció promocional al centre de Londres en el context de la World Travel Market

El Consell organitza una acció promocional al centre de Londres en el context de la World Travel Market

(17/10/2019)

«Fall for Mallorca» vol encetar una nova línia promocional basada en accions experiencials a ciutats claus dels nostres principals mercats emissors

La presidenta del Consell, Catalina Cladera, i el conseller de Turisme i Esports, Andreu Serra, han presentat l’agenda prevista per a la pròxima edició de la fira internacional de turisme, World Travel Market, que se celebra del 4 al 6 de novembre.
Cladera ha destacat que “l’agenda per a aquesta cita inclou una acció promocional d’impacte al centre de Londres, que té per objectiu influir entre un ampli espectre de públic que pugui ser prescriptor de la marca Mallorca en un dels mercats més importants per a la indústria turística de Mallorca com és el britànic”.

Així mateix, ha destacat que amb aquesta acció s’inicia “una nova línia promocional pensada per impactar en el cor dels principals mercats emissors de Mallorca, fonamentalment a partir de la creació d’esdeveniments basats en l’experiència”, és a dir, construcció d’espais que recreïn i permetin conèixer en primera persona els aspectes i productes de la nostra oferta turística.

Aquesta acció és una mostra del que es vol aconseguir amb el nou Pla estratègic de promoció turística, que compta amb tres eixos fonamentals: l’estreta col·laboració amb el sector, el reforçament de la “marca Mallorca” com a destinació turística els 365 dies de l’any, així com la coordinació amb el Govern.

En aquest sentit, s’ha destacat que la partida pressupostària que se’n destinarà a aquest esdeveniment, 150.000 euros, és la que inicialment estava prevista per a la creació d’un estand propi al si de la fira WTM. El fet de participar, conjuntament amb les altres illes a l’estand que instal·la el Govern de les Illes Balears ha permet derivar l’import previst a aquesta acció paral·lela, de caràcter més participatiu i dinàmic.

Aquesta finestra de Mallorca a Londres estarà oberta al públic el 4 de novembre, entre les 16.30 i les 21.30 hores. La convocatòria s’està adreçant principalment a prescriptors de l’àmbit turístic, mitjans de comunicació especialitzats, influencers, així com públic en general.


Fall for Mallorca
L’esdeveniment, amb el lema Fall for Mallorca, es durà a terme en el centre de la capital britànica, dintre de l’àrea financera. En concret, es desenvoluparà al restaurant Hispania, un dels més reconeguts d’aquesta zona, distingit amb 1 estrella Michelin. Especialitzat en cuina espanyola, durant l’acte de Mallorca es podran degustar únicament productes i se servirà un tast de plats de la cuina tradicional de l’illa.

El conseller Serra ha explicat que “en aquest local es recrearan diferents espais per trametre els aspectes més importants de la cultura i artesania de Mallorca, com ara el seu entorn natural, el clima, així com la gastronomia a través dels nostres productes, plats i vins”.

Així mateix, es comptarà amb la participació de la xef mallorquina Vicky Pulgarín, que s’encarregarà de coordinar el tast que es podrà gaudir al llarg de l’esdeveniment, i realitzarà, juntament amb l’equip un show cooking per al qual es convidarà a mitjans i experts en gastronomia.

La promoció al Regne Unit es complementa amb un bus vinilat amb la imatge promocional que recorrerà el centre de Londres, cobrint una de les línies regulars dels recorreguts urbans de la city.

Pla de xoc
Aquesta acció, tot i que estava prevista en el pla estratègic inicial del Consell, es complementa amb el Pla de xoc que, a través de la Fundació Mallorca Turisme, s’ha posat en marxa per fer front als efectes de la fallida del touroperador Thomas Cook. Es tracta d’un conjunt d’accions de màrqueting i promocionals per un import d’1 milió d’euros.

Vídeos

El Consell pesenta l'acció promocional de la World Travel Market de Londres

Documents relacionats

Tràmits i procediments relacionats