Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

Vint agents i periodistes participen en un viatge de familiarització per conèixer l’oferta de golf de l’illa

Vint agents i periodistes participen en un viatge de familiarització per conèixer l’oferta de golf de l’illa

(02/11/2022)

La visita s’emmarca dins del Pla de Promoció de Mallorca, on el producte esportiu és prioritari a causa del seu caràcter desestacionalitzador

Un total de vint agents i periodistes aterren aquest dimecres, 2 de novembre, a Mallorca per conèixer de primera mà l’oferta de l’illa pel que fa a la pràctica del golf. Totes les persones que es desplacen tenen un perfil prescriptor en l’àmbit turístic i periodístic. El grup disposa d’una representació nodrida dels principals emissors europeus d’aquest tipus de productes, com són els països nòrdics, Alemanya, França, Àustria, Suïssa, Regne Unit i Portugal.

Aquest viatge de familiarització, nomenat Mallorca Golf Tour 2022, ha estat organitzat pel Departament de Transició, Turisme i Esports del Consell de Mallorca en coordinació amb l’Associació de Camps de Golf de Mallorca (ACGM). El programa previst compta amb una proposta completa de visites que els permetrà experimentar en primera persona l’àmplia oferta turística vinculada a la pràctica del golf: camps, allotjaments, gastronomia, així com rutes per conèixer el nostre entorn natural i el producte cultural.

Els visitants duran a terme inspeccions detallades a diferents instal·lacions hoteleres, especialment a les adaptades al client de golf. També practicaran l’esport a diferents camps, com ara Golf Son Vida, Golf Son Gual, el Club de Golf Son Servera i Capdepera Golf. El divendres, al Club de Golf Alcanada, assistiran a la final del Rolex Challeng Tour Grand Final.

Així mateix, tindran la possibilitat de gaudir diferents experiències gastronòmiques i conèixer entorns d’elaboració d’alguns dels productes locals més tradicionals, com ara la producció d’oli a la finca Son Miranda. També faran una visita cultural pel casc antic de Palma.

Aquesta actuació s’emmarca dins del Pla de Promoció de Mallorca en el qual el producte esportiu és prioritari, donat el seu caràcter desestacionalitzador. L’objectiu és reforçar la competitivitat de Mallorca en els mercats exteriors, a més de crear espais de comunicació i col·laboració entre agents turístics d’influència en els principals punts emissors, potenciant un producte que contribueixi a diversificar l’oferta de l’illa.