Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

Turisme del Consell posa en marxa noves accions per dinamitzar la presència de la marca Mallorca als mercats emissors durant el confinament

Turisme del Consell posa en marxa noves accions per dinamitzar la presència de la marca Mallorca als mercats emissors durant el confinament

(10/04/2020)

La campanya #SeeYouSoonMallorca incorpora un concurs de selfies i una web que concentra els punts de connexió online de l'illa amb l’exterior

Continuen les accions del Consell de Mallorca per dinamitzar la presència de la marca Mallorca entre els principals mercats emissors. Sempre sota la crida a la responsabilitat i a la necessitat de seguir les normes imposades per cada govern per tal d’impedir l’avenç de la pandèmia, Mallorca vol llançar un missatge positiu, crear espais dinàmics i reforçar la màxima que «tot anirà bé» i la importància de respectar el confinament.

D’aquesta manera, a partir d’avui divendres 10 d’abril, la campanya #SeeYouSoonMallorca (és a dir, #FinsAviatMallorca) incorpora un concurs a través de la xarxa Instagram. Ara es convida a «somiar Mallorca» i es vincula al vídeo que es difon des del passat divendres 3 d’abril i que duu com a lema «No pots viatjar, però pots somiar». 

Amb aquest concurs es proposa als participants compartir una autofoto (selfie), des de ca seva, amb elements que els facin recordar l’illa, com un record de la seva visita o qualsevol altre element relacionat amb Mallorca. D’aquesta manera, es vol establir un espai on es pugui compartir com la gent «somia» amb la Mallorca que els està esperant una vegada la situació de crisis s’hagi superat.

Com a suport a totes les acciones que es duen a terme dintre d’aquesta estratègia s’ha creat una web (landing page), dissenyada amb motiu d'aquesta situació excepcional. L'adreça és www.stayhomemallorca.es i, a més de contenir algunes de les imatges i comentaris més destacats del concurs de fotografia, també concentra tots els punts de connexió online de Mallorca cap a l’exterior: web, xarxes socials i enllaços a vídeos promocionals.

La web ja està activa i, juntament amb la posada en marxa del concurs, permetrà generar espais d’interacció. L’objectiu és crear espais de diversió i obrir finestres a l’optimisme entre totes aquelles persones que avui es troben confinades o tenen limitats els moviments.


Suport del Consell al sector turístic

El Departament de Turisme i Esports, a través de la Fundació Mallorca Turisme, està duent a terme una estratègia de marca per tal de mantenir present Mallorca en aquests moments d’aturada tècnica del sector turístic.

L’objectiu és posar totes les eines de promoció possibles per donar suport al sector i generar missatges que promoguin una Mallorca responsable, però també segura, de qualitat i sostenible.

Des de Turisme també es treballa en una estratègia per ser aplicada una vegada s’obri la possibilitat de viatjar i el turisme torni a ser una activitat possible, tant a Espanya com a la resta de països, especialment als principals emissors per a Mallorca, com ara Alemanya, el Regne Unit, els països nòrdics i França.