Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

Prescriptors de turisme al Regne Unit participen en la presentació Mallorca is sport a Londres

Prescriptors de turisme al Regne Unit participen en la presentació Mallorca is sport a Londres

(09/11/2022)

La combinació d’esports i turisme és un dels elements diferenciadors de l’illa davant els principals mercats emissors

Un total de 70 prescriptors de turisme al Regne Unit han participat en la presentació de Mallorca com a destinació esportiva que el Departament de Turisme del Consell ha organitzat amb motiu de la celebració de la fira internacional de turisme World Travel Market.

Periodistes i representants del sector professional turístic del mercat britànic han pogut conèixer, de primera mà, les principals característiques i accions que han convertit Mallorca en una destinació líder a Europa pel que fa al producte esportiu.

Mallorca is sport ha suscitat un gran interès entre els assistents, que han estat rebuts per la presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera. «Som una destinació ideal per gaudir durant tot l’any. Però no ens conformam amb això. Volem més. Volem liderar el turisme del futur. Un turisme sostenible i de qualitat que ens millori com a destí i també com a societat», ha destacat la presidenta durant les seves paraules de benvinguda.

Pàdel, tennis i un municipi perfecte per al producte esportiu

El director de desenvolupament internacional de la World Padel Tour, Álvaro Bernabéu de Yeste; el director d’esdeveniments de la Rafa Nadal Academy, Joan Suasi, i el director de Turisme de l’Ajuntament de Calvià, Javier Pascuet, han estat els encarregats d’informar l’audiència i de donar els detalls dels principals eixos de l’oferta turística esportiva a Mallorca.

La combinació d’esports i turisme és un dels elements diferenciadors de l’illa davant els principals mercats emissors i una combinació especialment important per a la desestacionalització. Esports com el tennis o el pàdel s’han convertit en un dels reclams principals per als visitants que volen gaudir de Mallorca els 365 dies de l’any, amb incidència especial els mesos de tardor, hivern i primavera.

Municipis adaptats a aquesta demanda, com és el cas de Calvià, han aconseguit un elevat nivell d’especialització, que és valorat, en gran mesura, pel públic objectiu d’aquest tipus de producte.

Tots els assistents han pogut gaudir d’un vespre de networking, en el qual s’ha valorat especialment la possibilitat de comptar amb informació puntual sobre el producte esportiu, com la que ofereix el calendari d’esdeveniments esportius a Mallorca: https://www.mallorca.es/es/descargar?fileId=359876. Aquest material informatiu, que s’actualitza contínuament, es pot consultar en el web de promoció turística www.mallorca.es.

Presència de la gastronomia mallorquina

Cal destacar l’acollida excel·lent que aquesta presentació ha tingut entre els assistents, els quals, després de la roda d’intervencions, han pogut gaudir d’un tast de producte local, amb elaboracions tradicionals de la gastronomia de Mallorca, com ara la coca de trempó o la sobrassada amb mel.

Per organitzar aquesta trobada de feina, el Consell ha comptat amb la col·laboració d’empreses locals, els productes de les quals han estat presents a la sala: Oli de Mallorca, Sobrassada de Mallorca, Ametlla de Mallorca, Tap de cortí i Vi de la terra.