Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

Mallorca desenvolupa un projecte per atreure el segment de mercat LGTBQ+

Mallorca desenvolupa un projecte per atreure el segment de mercat LGTBQ+

(31/01/2022)

El Departament de Transició, Turisme i Esports del Consell de Mallorca ha iniciat un projecte per desenvolupar una estratègia per promocionar l’illa entre el públic LGTBQ+. L’objectiu és elaborar un pla específic per analitzar les característiques més destacades de Mallorca com a destinació que facin possible atreure aquest perfil de turisme.

El desenvolupament d’aquesta iniciativa el durà a terme l’empresa Queer Destinations, experts en consultoria, màrqueting i formació per a impulsar producte turístic enfocat a aquesta comunitat.

Cal destacar que, d'acord amb dades de l'Organització Mundial de Turisme, es calcula que el volum de la comunitat LGBTQ+ suposarà prop de 180 milions de viatgers anuals el 2030. 

L’objectiu final d’aquest projecte és implementar estratègies de promoció per atreure aquest segment de mercat sota els criteris de seguretat i d’inclusió, i adaptar el producte turístic a les seves demandes específiques. Així, atenent a les característiques i als canals que es considerin més adients, Mallorca es promocionarà davant aquest públic com una destinació perfecta els 365 dies de l’any, amb un entorn natural, unes infraestructures, un clima i una varietat de productes turístics àmplia.

Així mateix, l’acció de desenvolupament de producte específic per a turisme LGTBQ+ s’emmarca dintre del Pla Estratègic de Turisme de Mallorca 2020-2023 (www.nexmallorca.com). I s’hi estableixen, com a objectius principals: estructurar l’adequació de la destinació i els seus atractius principals amb garanties de protecció i assistència al turista, així com el desenvolupament de mecanismes d’intervenció per reforçar i adaptar la destinació a les noves demandes i expectatives; consolidar Mallorca sota els criteris de seguretat i qualitat; promoure el desenvolupament sostenible de la destinació, i aplicar la intel·ligència turística.