Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

Mallorca com a destinació esportiva torna als canals temàtics de màxima audiència a Europa

Mallorca com a destinació esportiva torna als canals temàtics de màxima audiència a Europa

(19/10/2022)

Els canals temàtics de Warner Bros difondran la campanya de promoció de l'illa com a indret atractiu per a la pràctica de l'esport

El conseller de Transició, Turisme i Esports, Andreu Serra, ha assistit a la presentació de la nova campanya promocional de Mallorca com a destinació esportiva, que es durà a terme a través dels canals temàtics de Warner Bros: Eurosport, Global Cycling Network, Golf Digest i Golf TV.

Han explicat els detalls de la campanya el vicepresident de Global AD Sales & Partnerships - Warner Bros – Discovery, Sacha Layer; i el General Manager de la UCI Track Champions League, Florian Pavia. També han assistit a aquesta presentació la directora insular de Promoció Turística, Lucía Escribano; el director insular de Transició i Ordenació, Joan Gaspar Vallori, i el Manager de Global Ad Sales & Partnerships Warner Bros – Discovery, Rémi Drapaire.

Els representants del grup audiovisual han destacat que, al llarg de 2022, es continuaran les accions iniciades el 2021: la difusió d’un nou espot sobre Mallorca com a destinació esportiva, emès simultàniament a 52 països europeus; la retransmissió de continguts sobre pàdel, triatló i ciclisme a Mallorca, així com l’emissió d’episodis sobre l’oferta de golf a Mallorca en els seus canals temàtics d’aquest esport.

El conseller Serra, en la seva benvinguda, ha destacat la importància «d’aquesta acció de promoció que contribueix a afermar alguns dels eixos principals de la nostra estratègia: la desestacionalització del destí i la consolidació del producte turístic esportiu. Mallorca és ja un referent internacional en aquest àmbit, ja que l’entorn natural, el clima mediterrani i les infraestructures excel·lents ens converteixen en líders d’aquest sector».

Impacte destacat al 2021

D’altra banda, Sacha Layer ha destacat que el que es presenta és una continuació de l’acció duita a terme l’any 2021 i que s’ha basat en «l’anàlisi i la identificació de les necessitats de promoció de la destinació» per promoure l’illa com a destinació de tot l’any a través del producte esportiu, que té especial interès a les estacions de tardor, hivern i primavera.

Quant a resultats de la primera acció desenvolupada amb el grup audiovisual, per conèixer el detall de l’impacte, Warner Bros va dur a terme una auditoria externa per «mesurar objectivament els resultats qualitatius de la campanya».

En aquest sentit, Layer ha destacat que es varen aconseguir 55 milions d’impactes a tot Europa. Així mateix, el 45 % dels enquestats per l’auditora de resultats va contestar amb la frase «tenc ganes de visitar Mallorca» i també s’ha detectat un increment del 51 % de persones que «recomanen l’illa com a destinació de viatge».

UCI Track Champions League 2022

A la presentació també s’han donat a conèixer les principals novetats de l’edició nova de l’UCI Track Champions League, que també es durà a terme a l’illa.

«L’UCI Track Champions League són els 72 millors ciclistes de pista del món, competint en 5 voltes, als millors velòdroms d’Europa, en un format esportiu únic, molt innovador i absolutament espectacular. El nostre objectiu és retornar al ciclisme de pista la popularitat que mereix i fer-lo més accessible, més fàcil de seguir i més entretingut. Tot això, elevant-ho a més al màxim nivell esportiu», ha destacat el director general de la prova, Florian Pavia.

Pel que fa a la cobertura mediàtica, l’estrena de l’UCI Track Champions League a Mallorca va originar més de 1.000 articles en mitjans digitals, 2,3 bilions d’impactes i més de 16 milions d’euros en valorització mediàtica. Quant a l’audiència televisiva, es varen aconseguir 8,7 milions d’espectadors a Eurosport, que equivalen a una valorització mediàtica de més de 14 milions d’euros, basats en un total de 30 hores d’emissió a 54 països i en més de 20 idiomes per a la volta celebrada al velòdrom Illes Balears.

Les entrades per assistir en directe a la primera prova de l’UCI Track Champions League poden adquirir-se de manera telemàtica a través de la plataforma Movesmallorca i directament en l’enllaç: https://movesmallorca.com/tc-events/round-1-super-launch-12-de-novembre/.

L’organització ha fixat un preu especial bonificat de 10 euros per facilitar l’assistència del màxim públic local possible, mentre que el preu per als no residents és de 25 euros.