Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Infomallorca Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

null La tercera fase de la campanya #SeeYouSoonMallorca se centra en una illa segura i acollidora 

La tercera fase de la campanya #SeeYouSoonMallorca se centra en una illa segura i acollidora 

(04/05/2020)

Es dinamitza amb la posada en marxa d’un nou vídeo i un sorteig a xarxes socials

Turisme del Consell ha posat en marxa la tercera fase de la campanya #SeeYouSoonMallorca. La campanya està adreçada als principals mercats emissors, amb els quals s’ha volgut mantenir contacte a través de missatges positius i d’esperança davant la complicada situació generada per la COVID-19.

«Això és ca teva» i «t’estarà esperant [quan es pugui tornar a viatjar i a gaudir de les vacances]» són els missatges que Mallorca fa arribar al públic a través d’un nou vídeo de 35 segons, en el qual es presenta l’illa com un lloc segur, on els nostres visitants es podran sentir protegits. 

El nou vídeo vol transmetre que Mallorca és la llar de totes aquelles persones que veuen la nostra illa com el lloc on es poden sentir ben acollits, amb la tranquil·litat que donarà l’aplicació de totes les mesures sanitàries i d’higiene perquè l’estada no suposi cap preocupació. Per a difondre aquestes idees, s’han utilitzat paral·lelismes com a recurs creatiu, a través d’imatges quotidianes de la llar en comparació a imatges d’escenaris i activitats que es poden fer habitualment a l’illa.

Cal recordar que l’anterior vídeo promocional, «No pots viatjar però pots somiar» va arribar a més de 3 milions i mig de visualitzacions. S’hi encoratjava la gent a tenir esperança i s’hi transmetia el convenciment que més prest que tard es podrà tornar a viatjar a l’illa de vacances. 

Cal destacar que des del Consell de Mallorca, a través de la Fundació Mallorca turisme i del Departament de Turisme, es treballa intensament de la mà del sector turístic en establir, tan prest com sigui possible, tots els mitjans i recursos necessaris per assegurar que la nostra sigui una destinació segura.

A més, el Pla de promoció turística s’està revisant i adaptant als nous requeriments i demandes que el sector del turisme haurà d’implementar per tornar a funcionar. Els eixos bàsics sota els quals es treballa són seguretat i sostenibilitat econòmica, social i mediambiental. 


Sorteig a les xarxes socials promocionals

Per tal de dinamitzar no tan sols la presència activa de la marca Mallorca, sinó també els seguidors i públic objectiu a través de les xarxes socials, també s’ha posat en marxa un sorteig vinculat al vídeo «Mallorca, ca teva».

Les persones interessades han de ser o fer-se seguidors de la xarxa @Mallorcatourism a Facebook, etiquetar amics per donar-los la possibilitat de participar i incloure els hashtags #Finsaviatmallorca i #Quedatacasa.

A través de la web www.staymallorca.es (accessible en català, castellà, anglès, alemany i francès) ja es pot participar. El premi és una setmana a Mallorca, per a quatre persones, quan ja es pugui viatjar. 

 

ACCÉS ALS VÍDEOS 
ANGLÈS  
ALEMANY  
ESPANYOL  
CATALÀ  
FRANCÈS