Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Infomallorca Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

null Els representats consulars dels principals països emissors coneixen de primera mà les actuacions per impulsar el sector turístic de Mallorca

Els representats consulars dels principals països emissors coneixen de primera mà les actuacions per impulsar el sector turístic de Mallorca

(17/06/2020)

El Consell posa en marxa un número de telèfon d’atenció directa al turista a través de WhatsApp

La presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, acompanyada pel conseller de Turisme i Esports, Andreu Serra, ha convocat els cònsols dels països que representen els nostres principals mercats turístics emissors. Han participat en aquesta convocatòria els representants d’Alemanya, Àustria, Bèlgica, Dinamarca, França, Irlanda, Itàlia, Luxemburg, Noruega, Països Baixos, Regne Unit, República Txeca, Suècia i la representant del Marroc.

La finalitat d’aquesta trobada era explicar de primera mà i en detall totes les actuacions que es duen a terme a Mallorca per consolidar l’illa com a destinació líder en seguretat, qualitat i capacitat d’innovació. Precisament, la presidenta ha fet referència al Pla pilot que ja s’està duent a terme amb turistes alemanys, “tot un referent a nivell internacional”.

Cladera ha destacat la importància d’establir una relació de comunicació fluida amb els cònsols, ja que "són l’enllaç amb molts de turistes que en algun moment, quan són aquí o han de venir, necessiten informació o tenen dubtes. Des de les oficines d’informació i des del Departament de Turisme ho posam tot a la seva disposició per informar”. En aquest sentit, ha anunciat que s’ha activat un servei d’atenció directa mitjançant Whatsapp al telèfon 699 294 742, que actualment està en funcionament de dilluns a divendres de 9 a 17 h. 

Es tracta, en definitiva, de que “siguin ben acollits a Mallorca”. Un turista satisfet, ha dit la presidenta, “que s’ha sentit segur i ben informat, és el millor ambaixador que podem tenir a l’hora de fer promoció turística”

Per altra banda, els hi ha presentat el primer Pla estratègic de turisme de l’illa, plantejat per al període 2020-2023. El projecte està adaptat a la nova situació econòmica, marcada per la crisi sanitària de la COVID-19, amb un important bloc de mesures de reactivació del sector turístic.


Atenció personalitzada al turista
 

El Consell de Mallorca posa a l’abast dels visitants a l’illa diferents eines informatives per tal que puguin accedir amb facilitat i de manera àgil a la informació necessària per organitzar els seus viatges i per atendre qualsevol dubte sobre mesures de control i seguretat, derivades de la COVID-19.

A banda del servei per Whatsapp, en aquest context de pandèmia, les oficines de turisme juguen un paper fonamental, així com la web www.mallorca.es, en actualització constant. De fet, s’hi ha inclòs un apartat de preguntes freqüents per atendre els dubtes referits al Coronavirus.