Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

El Consell promocionarà Mallorca i Inca entre els clients de cotxes de lloguer

El Consell promocionarà Mallorca i Inca entre els clients de cotxes de lloguer

(20/07/2016)

El conseller Cosme Bonet i el batle d’Inca han presentat una campanya que es durà a terme amb els cotxes de lloguer per promocionar el comerç del municipi des Raiguer i també de Mallorca.

Aquest estiu el Consell de Mallorca i l’Agrupació Empresarial de Vehicles amb i sense Conductor de Balears -AEVAB- posen en marxa una experiència pilot per promocionar les destinacions «Mallorca» i «Inca» entre les persones usuàries de cotxes de lloguer. Han assistit a la presentació de la iniciativa el conseller d’Economia i Hisenda del Consell de Mallorca, Cosme Bonet, el batle d’Inca, Virgilio Moreno, el president d’AEVAB, Ramon Reus, la directora insular de Turisme, Paula Ginard, el regidor de Turisme d’Inca, Jaume Tortella, i els representants de les diferents patronals de comerç i restauració que hi ha a Inca. Amb tot, els vehicles que rebran els clients portaran una publicitat d’ambdues destinacions penjada al retrovisor interior. «Hem recollit una petició de l’Ajuntament d’Inca i creim que es tracta d’una manera d’anar cap a un tipus de visitant que es desplaça cercant altres atractius que té devora del seu lloc d’hostalatge», ha declarat Bonet.

La flota d’associats de l’AEVAB, sobretot aquells que tenen destinació a la zona nord de Mallorca, participaran durant els 3 mesos pròxims en la campanya. «Veim que hi ha un potencial clar per donar a conèixer tota l’illa i estam molt contents de poder col·laborar en iniciatives com aquesta, que ajuden en el progrés global de l’illa», ha afirmat Reus. Els usuaris tindran un accés directe a les pàgines turístiques, tant de Mallorca com d’Inca, on podran trobar informació completa d’ambdues destinacions. «Ajuntar el nom d’Inca a la potència que té Mallorca pensam que serà molt beneficiós i que ajudarà a col·locar la nostra ciutat en el mapa turístic de l’illa», ha comentat Moreno.

La promoció de Mallorca és genèrica de tots els atractius que té l’illa. En canvi, la promoció d’Inca és part d’Inca Shopping Area, una promoció de l’oferta comercial i gastronòmica de la capital des Raiguer. «Hem cregut que la promoció de la ciutat, de manera diferenciada, s’havia de treballar sobre els punts forts i, amb tot això, hem rebut el suport de les diferents associacions empresarials que treballen al municipi», ha dit Tortella. Amb la campanya de «poming» es donarà suport a la considerada temporada baixa de la ciutat, que són els mesos d’estiu.