Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

El Consell promociona Mallorca com a destinació turística en el mercat nord-americà

El Consell promociona Mallorca com a destinació turística en el mercat nord-americà

(16/05/2019)

Es du a terme un fam-press trip amb periodistes i agents de Nova York

El Consell de Mallorca du a terme al llarg d’aquesta setmana una acció de promoció turística per reforçar el posicionament de l’illa en el mercat nord-americà.

És un viatge de familiarització amb nou agents i periodistes especialitzats en viatges, vacances i turisme, per als quals s’ha organitzat una agenda completa d’activitats. L’objectiu és que coneguin de primera mà els racons més destacats de l’illa, la nostra gastronomia i tradicions, així com l’oferta hotelera, d’instal·lacions i complementària.


Continuïtat de l’estratègia

Aquesta acció és la continuïtat de la que es va dur a terme el setembre de 2018 per obrir vies noves de promoció amb els Estats Units. Ha estat organitzada en col·laboració amb Turespaña, a través de l’oficina de Nova York, i té un objectiu desestacionalitzador.

La visita institucional de l’any passat va iniciar un recorregut d’accions i de contactes en els àmbits turístic i comercial, a través dels quals el Consell impulsa fermament un mercat que despunta i té perspectives sòlides de creixement.

D’aquesta manera, les reunions amb operadors turístics nord-americans i les presentacions a mitjans que el mes de setembre passat es varen fer a Nova York ara es veuen reflectides amb aquestes visites in situ i diferents reunions, en alguna de les quals han participat el conseller d’Economia i Hisenda, Cosme Bonet, i la directora insular de Turisme, Paula Ginard.


Programa basat en la desestacionalització

La programació té caràcter cultural i la totalitat del recorregut està focalitzat a mostrar que Mallorca és una destinació excel·lent els 365 dies de l’any. Així mateix, es reivindiquen la indústria i l’artesania pròpies de la cultura mallorquina.

La serra de Tramuntana, Mallorca des de la mar, l’interior de l’illa, Palma i els pobles mallorquins, mercats tradicionals, centres culturals, esportius i de productes tradicionals són els punts més destacats del programa i dels recorreguts que des de dilluns i fins a diumenge experimenten aquests professionals del turisme.