Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Infomallorca Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

null El Consell adapta la seva estratègia de promoció turística en el mercat alemany i llança un missatge de tranquil·litat

El Consell adapta la seva estratègia de promoció turística en el mercat alemany i llança un missatge de tranquil·litat

(02/03/2020)

El Consell de Mallorca està adaptant la seva estratègia promocional per fer front a la conjuntura internacional creada arran de l’anul·lació de la fira de turisme ITB de Berlín i de les accions que s’estan duent a terme per impedir la propagació del coronavirus COVID-19.

La presidenta del Consell, Catalina Cladera, i el conseller de Turisme i Esports, Andreu Serra, han participat en la reunió de coordinació convocada pel Govern de les Illes Balears per tal de coordinar les accions entre les diferents institucions. En aquest sentit, Cladera creu que es compliran les previsions inicials per a la temporada 2020, i ha volgut «llançar un missatge de tranquil·litat i confiança. Farem feina de forma coordinada amb el Govern perquè les previsions per a la temporada turística es compleixin».

Així, s’han establert mesures de reforç al pla d’acció previst per impactar en els principals mercats emissors. En aquest sentit, i per tal de coordinar la tasca amb la totalitat del sector, s’ha convocat de manera urgent el Consell Assessor i el Patronat de la Fundació Mallorca Turisme (FMT) per al divendres 6 de març amb la finalitat d’establir un espai de debat de cara al desenvolupament de l’estratègia. A més, també es mantindran trobades amb els ajuntaments per dur endavant aquesta estratègia.

Per altra banda, la presidenta ha anunciat que es mantenen per d’aquí a un mes les accions de promoció turística que teníem previstes a Berlín, molt lligades a l’esport: «es durà a terme amb la resta de Consells, perquè sabem que el mercat alemany és importantíssim per Mallorca i, per tant, tota la promoció que puguem fer en aquest sentit és essencial». Es tracta d’accions dirigides tant a públic final com professional.

D’una banda, hi ha prevista la instal·lació d’un Espai Mallorca a un dels centres amb més afluència de públic a Berlín, com és el Mercedes Benz Platz, on es realitzarà una acció per al públic general basada en la promoció del turisme esportiu. D’altra banda, es convocaran reunions amb mitjans de comunicació especialitzats, agents i touroperadors, tal com estava previst per aquesta setmana. La finalitat és generar espais de networking per tal de reforçar el missatge. D’aquesta manera, la FMT aconsegueix mantenir gran part de l’agenda de reunions prevista en el marc de la ITB. 

No només es duran a terme accions amb el mercat alemany sinó que «també redimensionarem tota la promoció turística a la resta de mercats per ajudar a complir al màxim les previsions per enguany, i també és important treballar les previsions amb els agents econòmics, com els touroperadors», ha conclòs la presidenta Cladera.