Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Sede Electrónica Infomallorca Transparencia

ES

Webs oficiales

Atrás Mallorca trasllada a Londres la seva oferta de tardor

Mallorca trasllada a Londres la seva oferta de tardor

(04/11/2019)

El Consell organitza un esdeveniment promocional que compta amb l’assistència de 500 persones

El Consell de Mallorca, a través de la Fundació Mallorca Turisme, ha celebrat un esdeveniment promocional a Londres que ha comptat amb l’assistència d’unes 500 persones, totes elles amb perfils prescriptors, influencers i mitjans de comunicació. L’acció s’ha dut terme al restaurant Hispania, ubicat al centre financer.

La presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, ha destacat que aquesta cita forma part de la campanya de promoció turística que es du a terme des de la institució insular “per tal de fer front als reptes que ens plantegen els avanços del turisme en el context internacional, així com els darrers esdeveniments socials i polítics, que també marquen l’esdevenir de la nostra principal indústria”. “Davant aquests reptes”, ha dit Cladera, “el Consell ho té clar: volem promocionar un turisme de qualitat, sostenible i capaç d’impulsar l’economia general de l’illa”. 

A l’esdeveniment, on s’ha ofert una mostra gastronòmica, també ha estat present la presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, qui ha afirmat que la gastronomia mallorquina “és un patrimoni del qual Mallorca ha tengut cura i que ha enriquit amb els anys, i alhora l’ha sabut compartir amb els seus visitants i l’ha convertit en un reclam”. A més, ha afegit que “són molts d’anys rebent milions de visitants a la nostra illa, el que ha fet de l’oferta que tenim a Mallorca, des de la producció fins al servei, un exemple de qualitat, excel·lència i innovació”. 

El conseller de turisme i esports del Consell, Andreu Serra, que ha donat la benvinguda; el conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball de la CAIB, Iago Negueruela; el batle de Palma, José Hila; la directora insular de Turisme, Lucia Escribano; el secretari tècnic del Departament, Joan Gaspar Vallori; el batle de Calvià, Alfonso Rodríguez; i la batlessa d’Alcúdia, Bàrbara Rebassa, han conformat la delegació institucional present a l’esdeveniment. També s’ha comptat amb la presència de la Federació Hotelera de Mallorca, encapçalada per la seva presidenta, Maria Frontera.

L’objectiu d’aquesta acció és promocionar els productes que ofereix l’illa a la tardor, i també a l’hivern, per tal de desestacionalitzar la demanda i mostrar que Mallorca té molt a oferir a més del sol i platja.

L’esdeveniment Mallorca Inspires Autumn s’ha celebrat en el context de la World Travel Market, la fira internacional de turisme que té lloc entre avui i el pròxim dimecres 6 de novembre a la capital del Regne Unit. La presència de la marca Mallorca en aquesta trobada internacional també s’ha produït a l’estand de les Illes Balears, a on s’està duent a terme una intensa agenda de reunions amb diferents representants del sector turístic.

Així mateix, l’illa està present a la ciutat durant quatre setmanes a través d’un bus de línia central que convida a visitar Mallorca durant la tardor, retolat amb imatges i amb el lema de la campanya, “Mallorca inspira tardor”.

 

Una finestra d’experiències

Mallorca Inspires ha proposat una sèrie d’experiències per tal de conèixer de primera mà alguns dels atractius més destacats de la nostra illa. 

A través de la cuina i de la utilització d’aliments autòctons, els assistents han pogut assaborir producte mallorquí a través d’un menú de tast. Així mateix, la xef mallorquina Vicky Pulgarín ha dut a terme dues sessions de showcooking per mostrar com es cuinen alguns dels productes fonamentals de la nostra dieta: torrada de sobrassada amb formatge cruixent, bolets de temporada o escalivada de pebres. 

Per tal de dinamitzar aquesta acció, s’ha comptat amb la col·laboració de la periodista gastronòmica Rachel McCormack.

Així mateix, els convidats han conegut part de l’artesania popular mallorquina a través d’un espai amb peces de fang i siurells, vidre bufat, llatra, teles de llengües, moda de Mallorca, mobiliari tradicional cordat i algunes peces de joieria artesana.

També s’ha recreat un jardí mediterrani amb olors i sabors, així com el cel estrellat de l’illa.

A l’esdeveniment també hi ha hagut la signatura del llibre The Devil’s Horn, contextualitzat a Mallorca, de l’autora britànica que resideix a l’illa, Anna Nicholas.

 

Agenda de la fira
La delegació de Mallorca continuarà amb l’agenda prevista amb motiu de la WTM demà dimarts, amb la participació de la presidenta en la presentació de les Illes Balears amb “Mallorca, una destinació de qualitat i sostenible”. Així mateix, continuaran amb la realització de reunions amb el sector turístic.