Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Sede Electrónica Mallorca.es Transparencia

ES

Webs oficiales

La presidenta Catalina Cladera encapçala la delegació del Consell de Mallorca a Alemanya per refermar el posicionament de la marca Mallorca en l’inici de la temporada turística d’estiu

La presidenta Catalina Cladera encapçala la delegació del Consell de Mallorca a Alemanya per refermar el posicionament de la marca Mallorca en l’inici de la temporada turística d’estiu

(12/06/2021)

La presidenta Cladera i una representació del sector turístic de l’illa aquest dilluns a Alemanya per dur a terme una acció de promoció i consolidació de la marca Mallorca com a destinació segura, de qualitat i sostenible.

La delegació compta amb representació del sector hoteler per explicar totes les estratègies que s’han posat en marxa per oferir estàncies segures, amb la presidenta de la FEHM, Maria Frontera. Per tal d’explicar els detalls de les mesures sanitàries públiques i per donar detalls del complet sistema sanitari i hospitalari amb el qual compta Mallorca, es comptarà amb la presència del director general de Prestacions i Farmàcia de la CAIB, Atanasio García Pineda. La delegació de Mallorca també vol explicar la varietat de producte turístic que ofereix l’illa els 365 dies de l’any, adaptada a una ampla varietat de possibilitats: cultural, esportiu, turisme mediambiental, gastronòmic, MICE o sol i platja, entre altres. Per aquesta raó, i per tal de mostrar un dels productes prioritaris, es desplaça també a Alemanya la gerent de la Mallorca Convention Bureau, Marga Méndez, per tal d’explicar l’oferta en matèria d’incentius, congressos i esdeveniments, una de les que major projecció tenen i amb un marcat perfil desestacionalitzador. També formen part de la comitiva el conseller i la directora insular de Turisme del Consell de Mallorca, Andreu Serra i Lucía Escribano

L’agenda de la delegació preveu diferents contactes amb els principals touroperadors alemanys (Der Touristik, Alltours i Schauinland, entre d’altres), mitjans de comunicació i altres interlocutors del sector turístic del país centreeuropeu, en sessions que es duran a terme a Frankfurt, Düsseldorf i Hamburg. 

Confiança i seguretat són els missatges clau que es trametran en aquesta visita a territori alemany, durant la qual la representació institucional i empresarial de l’illa oferirà la foto fixa global de la situació sanitària de control de la pandèmia i de l’expectativa de rellançament de la temporada turística a un mercat com l’alemany que ja fa setmanes que ha normalitzat la connectivitat amb Mallorca, des que la situació epidemiològica de Mallorca la situa com a un dels territoris europeus amb un millor control de la propagació de la COVID, amb xifres de vacunació de la població molt avançades i un estat de control de l’atenció als centres hospitalaris. 

Des del punt de vista de la promoció de la destinació Mallorca s’explicaran de primera mà totes les accions que cerquen consolidar l’illa com a una destinació capaç de desenvolupar-se sota estrictes criteris de sostenibilitat. Entre les accions més destacades es donarà compte de la recent integració dins la xarxa internacional d’Observatoris de Turisme Sostenible de l’Organització Mundial del Turisme. Tot això en el marc de la celebració del desè aniversari de la declaració de la serra de Tramuntana com a patrimoni mundial de la Unesco en la categoria de paratge cultural, convertida en un actiu molt valuós per la promoció d’un tipus de turisme respectuós amb el medi ambient i que valora els aspectes naturals i humans vinculats a la serra.