Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Sede Electrónica Infomallorca Transparencia

ES

Webs oficiales

Atrás L’IMAS reforça la plantilla de personal amb la incorporació de nous funcionaris de carrera

L’IMAS reforça la plantilla de personal amb la incorporació de nous funcionaris de carrera

(25/01/2022)

Dotze psicòlogues i psicòlegs han pres avui possessió dels seus llocs de feina després d’aprovar el procés d’oposició convocat per la institució insular

L’Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS) continua amb el procés d’estabilització del seu personal amb la incorporació de nous professionals com a funcionaris de carrera. Un total de 12 psicòlogues i psicòlegs han pres avui possessió dels seus llocs de feina després d’haver superat els processos selectius convocats per la institució.  

L’acte on s’ha oficialitzat la seva incorporació com a nous funcionaris de carrera ha tengut lloc a la sala de Plens del Consell Mallorca i ha estat presidit per la consellera de Drets Socials i presidenta de l’IMAS, Sofia Alonso. També ha comptat amb l’assistència dels membres de l’equip directiu de la institució insular.

Set dels dotze professionals s’incorporaran a diferents serveis de l’Àrea d’Infància i Família, on atendran els menors que es troben en situació de desprotecció; un a la de Suport Tècnic Territorial, que recolzarà diferents programes dels serveis municipals de Mallorca; tres al Departament de Persones amb Discapacitat i Innovació Social, que valoraran i faran un seguiment de les persones que accedeixen als serveis de la xarxa de persones amb discapacitat de Mallorca; i un altre als Serveis Especialitzats de l’Atenció Sociosanitària per atendre les persones majors.   

L’IMAS treballa des de fa anys amb l’objectiu d’afavorir l’estabilització de la plantilla. De fet, els nous funcionaris de carrera en formaven ja part dels personal de la institució i després de superar les proves selectives han passat a consolidar els seus llocs de feina.

En concret, Les places que avui es cobreixen formen part de l’Oferta d’Ocupació Pública Ordinària 2016-17 i a l’Oferta Pública Extraordinària 2017.  L’Institut treballa per reduir la temporalitat del seu personal, i te prevista l’aprovació i la convocatòria de processos d’estabilització temporal contemplats a la llei 20/21 de 28 de desembre de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l’Ocupació Pública.