Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Sede Electrónica Infomallorca Transparencia

ES

Webs oficiales

null Intensa agenda de Mallorca a FITUR

Intensa agenda de Mallorca a FITUR

(25/01/2019)

La Fundació Mallorca Turisme del Consell de Mallorca està duent a terme una intensa agenda a FITUR, per tal de completar i ajustar la seva estratègia turística als principals mercats i als més emergents.

Els responsables de Turisme, el conseller Cosme Bonet i la directora de la Fundació, Paula Ginard, s’han reunit amb representants i gestors dels principals emissors, amb els quals s’estan acordant accions de promoció de la marca Mallorca adaptades als perfils i necessitats per fomentar nous mercats de qualitat.

Per a l’any 2019, el primer al qual el Consell gestiona directament la responsabilitat de promoció turística, ja hi ha previstes 75 accions promocionals i presència activa a 37 fires internacionals. 

A l’ITB de Berlín Mallorca comptarà per primera vegada amb un estand propi al qual presentarà l’aposta per una oferta completa, amb productes que aportin valor afegit, com ara turisme cultural, esportiu o de naturalesa.

Tant en aquest encontre com a la resta de cites nacionals i internacionals, l’estand de l’illa està obert als municipis i coexpositors que vulguin aprofitar aquest espai per dur a terme la promoció dels seus productes i zones concretes, com ara a FITUR, a on hi ha espai compartit amb 10 ajuntaments.

Mallorca com a destinació sostenible, capaç d’atreure un turisme de qualitat, cultural i cosmopolita al llarg de tot l’any són objectius prioritaris de l’estratègia del Consell en aquesta nova etapa de lideratge de la promoció.

Entre els productes emergents que el Consell està promocionant actualment, en destaca el cinematogràfic. Precisament a FITUR i mitjançant la Mallorca Film Commission, la Fundació ha organitzat unes jornades amb líders del turisme de cinema.