Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Sede Electrónica Mallorca.es Transparencia

ES

Webs oficiales

El Consell llança una campanya als mercats turístics per reforçar el compromís de tots per superar l’emergència sanitària 

El Consell llança una campanya als mercats turístics per reforçar el compromís de tots per superar l’emergència sanitària 

(25/03/2020)

Es basa en missatges en positiu que inciten als comportaments responsables com a principal eina per tornar a l’activitat normal, inclosa la de viatjar i gaudir del turisme

El Consell ha llançat una campanya als seus principals mercats turístics per tal de reforçar la importància del compromís de tota la ciutadania per aturar la pandèmia provocada pel COVID-19.

A través de missatges en positiu, i sota el lema #NosvemosprontoMallorca, #BisbaldMallorca, #SeeyousoonMallorca, es vol incidir en el fet que l’esforç personal de cadascun de nosaltres és clau per sortir el més abans possible i de la millor manera de la situació d’emergència sanitària global en la qual ens trobam.

El mitjà per transmetre aquest missatge és un grafisme dinàmic de 30 segons que simula una conversa per WhatsApp entre una metafòrica Mallorca i una persona, que pot ser qualsevol dels milions de turistes que anualment la visiten. L’illa se li dirigeix per expressar-li el seu desig que es trobi bé i transmetre-li la importància de seguir les indicacions de les autoritats per tal de no propagar més la malaltia. Així mateix, deixa palès que a Mallorca tothom s’esforça per tornar a l’activitat normal, la qual cosa inclou gaudir de bell nou dels viatges i del turisme.

Aquest material es difondrà a partir d’avui través de les principals xarxes socials: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i WhatsApp. I es donarà la màxima difusió perquè la totalitat del sector turístic de Mallorca pugui contribuir a fer arribar aquest missatge de la manera més extensa possible.


Reforç del sector

Amb aquesta acció, des del Departament de Turisme i Esports es crea una eina comunicativa de suport al sector turístic a través d’una acció de reforçament de la relació de la marca Mallorca amb els principals mercats, per ser-hi presents durant aquestes setmanes d’incertesa i transmetre de primera mà que Mallorca està compromesa en continuar essent una destinació líder en qualitat, servei, sostenibilitat i seguretat.

Cal recordar que aquesta és una de les actuacions que es van presentar al Consell Assessor de la Fundació Mallorca Turisme, reunit el passat 18 de març per atendre els principals focus generats per aquesta crisi global, entre els quals en destaca la incertesa de cara a la propera temporada turística, tenint en compte l’avenç de la malaltia arreu del món.

A més, d’aquesta manera, Mallorca s’uneix al missatge que l’Organització Mundial del Turisme ha llançat a totes les destinacions sobre la necessària “cooperació del sector turístic, que serà vital per aturar la propagació del virus i limitar la seva incidència en les persones i les comunitats”.

En aquest sentit, en moments de crisi com l’actual, l’OMT també ha recordat la importància del turisme, com a sector clau que ha “d’assumir la seva responsabilitat com a part integral de la societat i ser conscient que les persones i el seu benestar han de ser la màxima prioritat”.


Els vídeos (disponibles en català, espanyol, alemany i anglès) es difondran a través de les xarxes socials de promoció turística del Consell: Instagram, Facebook i Twitter (@Mallorcatourism); i al canal Youtube (https://www.youtube.com/user/infomallorcatv).

Vídeos

#NOSVEMOSPRONTOMALLORCA
#SEEYOUSOONMALLORCA
#BISBALDMALLORCA
#NOSVEMOSPRONTOMALLORCA