Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Sede Electrónica Mallorca.es Transparencia

ES

Webs oficiales

La segona línia de comàrqueting del Consell destina mig milió d’euros per reforçar la promoció de Mallorca en els principals mercats

La segona línia de comàrqueting del Consell destina mig milió d’euros per reforçar la promoció de Mallorca en els principals mercats

(29/09/2020)

Aquesta convocatòria se centra en agències i grups d’agències de viatge, navilieres, allotjaments turístics i creadors de continguts turístics promocionals

La Fundació Mallorca Turisme del Consell ha publicat la segona convocatòria de comàrquetig per fomentar actuacions publicoprivades destinades a la promoció turística de Mallorca en els mercats de parla alemanya i els mercats britànic i irlandès, nacional, francès, italià, rus, ucraïnès i suís, el Benelux (Bèlgica, Països Baixos i Luxemburg) i països nòrdics, a més d’altres mercats amb connectivitat directa.

Es tracta de la segona convocatòria que impulsa el Consell per a aquest tipus d’accions. L’objectiu és reforçar la promoció de la marca Mallorca mitjançant una col·laboració publicoprivada, que farà unir esforços i aconseguir un major impacte de les campanyes de publicitat i incrementar els canals de promoció.

La convocatòria està dotada amb 500.000 euros. Tenint en compte que l’acció s’ha de dur a terme al 50% entre Fundació i empreses, suposarà inversions publicitàries de fins a un milió d’euros. La quantia màxima subvencionable per empresa és de 120.000 €.
Amb aquestes accions s’estimula l’atracció de fluxos turístics coherents amb els mercats emissors i segments de producte que s’han considerat estratègics, així com potenciar la temporada mitja i baixa. 

De fet, els segments turístics en els quals ha de versar principalment la campanya publicitària són: turisme familiar, esportiu mice (turisme de reunions, incentius, congressos i esdeveniments), de natura , de luxe, actiu, de cultura/patrimoni i gastronòmic. Segons queda establert a les bases de la convocatòria, en cap cas es podrà vincular la campanya de màrqueting només al producte “costa i litoral / sol i platja”, sinó que haurà d’estar vinculada com a mínim a un dels segments turístics esmentats.

Beneficiaris
 

Els beneficiaris podran ser:
o    Agències de viatges i operadors turístics.
o    Agrupacions d’agències de viatges i consorcis d’agències de viatges.
o    Plataformes turístiques en línia (agències de viatge en línia, metacercadors, bancs de llits, plataformes de continguts de viatges).
o    Companyies navilieres amb connexions amb Mallorca.
o    Creadors de continguts promocionals turístics de Mallorca.
o    DMC’s de Mallorca (Agències turístiques integradores locals).
o    Qualsevol mena d’allotjament turístic reglat que vulgui fer una campanya de màrqueting del seu allotjament o allotjaments a Mallorca.

Seran subvencionables les campanyes de promoció o publicitat que es duguin a terme a partir del dia de la publicació de la convocatòria de subvencions en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, el passat dissabte dia 26 de setembre, fins al dia 15 de desembre de 2020, ambdós inclosos.