Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

Mallorca es promociona a través dels seus paisatges i del producte local

Mallorca es promociona a través dels seus paisatges i del producte local

(22/05/2021)

Amb l’objectiu de donar a conèixer els «Paisatges de Mallorca» i el producte local de l’illa, Turisme de Mallorca ha organitzat un esdeveniment de networking a Madrid que s’ha dut a terme en el context de la fira turística FITUR.

L’acció promocional es va dur a terme el primer dia de la fira, a la terrassa de l’hotel Riu Plaza de España, complint amb les mesures d'aforament i sanitàries pertinents. Va comptar amb l’assistència d’un centenar de prescriptors, amb especial influència en el mercat nacional, com ara agents, touroperadors o periodistes. Hi va ser present la presidenta del Consell, Catalina Cladera; el conseller de Turisme i Esports, Andreu Serra; i la directora insultar de Turisme, Lucía Escribano, a més de representants de la Direcció General de Turisme del Govern.

L'espai estava decorat amb imatges de dos dels atractius més importants de Mallorca: la gastronomia i el paisatge, com ara el de la Serra de Tramuntana.

L’acte va tenir una bona acollida per part de tots els assistents, que es mostraren especialment interessats en les condicions actuals que presenta l’illa per a l’acollida de turisme. Entre els assumptes que despertaren més interès en destaquen els vinculats amb els productes de turisme actiu i esportiu; les possibilitats que ofereix Mallorca en aquesta fase de la pandèmia; o les mesures de seguretat i la informació al respecte.

La vetllada va comptar amb la participació de Matías Iriarte, el responsable de la millor carta de còctels d’Espanya segons l’associació nacional d’aquests professionals. Iriarte, que va presentar els seus productes, fa una proposta que combina els productes autòctons més arrelats: el meló, la llimona, l’oli i, fins i tot, una combinació que simula els sabors tan característics de l’amanida per excel·lència de Mallorca, el trempó. Així mateix, es va oferir un tast de producte local als assistents.