Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

La campanya #SeeYouSoonMallorca arriba als 7,5 milions de visualitzacions

La campanya #SeeYouSoonMallorca arriba als 7,5 milions de visualitzacions

(26/05/2020)

S’ha impactat especialment entre el públic espanyol, alemany i britànic, amb la qual cosa la marca Mallorca ha estat present als principals mercats turístics durant el confinament

La campanya #SeeYouSoonMallorca («Fins aviat, Mallorca») del Consell insular ha comptabilitzat fins a 7,5 milions de visualitzacions des de la seva posada en marxa el mes de març, amb l’inici del confinament més dur per la COVID-19. A través de la difusió a xarxes socials de tres vídeos, aquesta acció impulsada la Fundació Mallorca Turisme (FMT) ha tingut per objectiu transmetre missatges en positiu i col·laborar en el reforçament de la necessitat de quedar a ca nostra i ser respectuosos amb els confinaments decretats per tal d’aturar el més aviat possible la pandèmia del coronavirus. 

Així, s’han utilitzat tres vídeos per dinamitzar la marca Mallorca a xarxes socials durant aquests darrers mesos.  A tots s’ha volgut mostrar l’illa com un punt de referència per a totes aquelles persones que estimen Mallorca i també per a aquelles que cerquen el lloc a on sentir-se ben acollits i segurs. 

El primer vídeo va ser un grafisme dinàmic de 30 segons simulant una conversa per WhatsApp entre una metafòrica Mallorca i una persona, que podria haver estats qualsevol dels milions de turistes que anualment la visiten. El segon, mentre mostrava alguns dels racons més icònics de l’illa, convidava a somiar la Mallorca que ens espera una vegada es pugui tornar a viatjar. El tercer i darrer audiovisual recorda que, qui ens visiti, es podrà sentir acollit i segur com si fos a ca seva. 

Els principals impactes s’han produït precisament en els mercats més importants per al turisme de l’illa, com són Espanya, Alemanya i Regne Unit. Persones usuàries de xarxes socials d’Irlanda, França i Suècia també han donat molt bona acollida al vídeo.

De manera complementària, des de la FMT s’han posat en marxa accions de dinamització a xarxes a través de la web stayhomemallorca.es. En primer lloc, es va animar els seguidors de les xarxes promocionals de Mallorca (@MallorcaTourism) que compartissin selfies inspirats en l’illa. Més recentment s’ha dut a terme el sorteig d’un viatge a Mallorca, en el qual han participat 700.000 usuaris de Facebook. 

Aquestes accions han estat una eina comunicativa de suport al sector turístic a través del reforçament de la relació de la marca Mallorca amb els principals mercats. D’aquesta manera s’ha aconseguit ser-hi presents durant les setmanes de més incertesa i per difondre de primera mà que l’illa està compromesa en continuar essent una destinació líder en qualitat, servei, sostenibilitat i seguretat.

«Mallorca Reacciona»

El Pla de reactivació econòmica i social del Consell de Mallorca, «Mallorca Reacciona», conté actuacions importants per al sector turístic de l’illa. Aquest passat cap de setmana, per exemple, s’ha fet pública una convocatòria de subvencions per als municipis per fer promoció turística dels atractius locals, per un valor total de 300.000 euros. Ajuntaments, mancomunitats o consorcis municipals poden optar a una ajuda de fins a 30.000 euros.