Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

La campanya de la 32 Temporada d’Òpera del Teatre Principal guanya un or als premis ADG Laus 2019

La campanya de la 32 Temporada d’Òpera del Teatre Principal guanya un or als premis ADG Laus 2019

(28/06/2019)

En la categoria de direcció d’art en un mitjà imprès. Va ser realitzada per l’estudi de disseny i branding StudioRoses.

L’estudi de disseny i branding StudioRoses va obtenir el passat dia 20 de juny el premi ADG Laus Or 2019, considerat un dels guardons més prestigiosos de disseny gràfic del nostre país, en la categoria de direcció d’art en un mitjà imprès per la campanya de la 32 Temporada d’Òpera i Dansa del Teatre Principal.

Els ADG Laus s'atorguen amb l'objectiu de reconèixer l'excel·lència en la comunicació gràfica. Aquests premis són un trampolí per als valors emergents i el reconeixement a les empreses i institucions que inverteixen en disseny.

Els Laus es basen en 5 criteris com a punt de partida per a la selecció dels projectes: qualitat conceptual de les peces presentades (la intel·ligència i l'enginy en la capacitat de transmetre missatges a través del llenguatge visual), l’execució (la direcció creativa i d'art de les propostes estètiques que destaquin de la resta), la funcionalitat (la utilitat de les peces presentades, i la qualitat amb la qual compleixen amb els objectius que persegueixen), l’aportació (campanyes noves, conceptual o formalment) i la consistència de les propostes (es recompensa, així, els projectes que ostenten un altíssim nivell en tots els seus formats, aplicacions i suports).

Aquesta campanya va consistir en 5 imatges que representaven els diferents espectacles de la 32 Temporada d’Òpera i Dansa a través de la gestualitat de les mans.

StudioRoses, amb la complicitat de l’àrea de màrqueting i comunicació del Teatre Principal, coordinada per Cristina Delgado, va ser responsable de la creativitat i la direcció d’art, mentre que Pep Bonet es va encarregar de la fotografia i Joan Roig de la post-producció de les imatges.

El jurat del premi va destacar la feina en equip de tots els responsables de la campanya, la qual es va difondre en diferents formats com a lones en la façana del teatre, cartells, OPIS, autobusos i programes de mà.

¿¿¿¿¿¿¿