Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

El Consell impulsa a Londres la diferenciació de l'oferta turística

El Consell impulsa a Londres la diferenciació de l'oferta turística

(05/11/2018)

Mallorca compareix a la World Travel Market, l'aparador de referència per als operadors del Regne Unit, amb una proposta més cultural del territori per incentivar una alternativa més enllà de la temporada estival.

El pograma “Mallorca inspires culture” que promou el Consell de Mallorca ha continuat a Londres amb l’objectiu de posicionar la cultura com un dels elements diferenciadors de Mallorca i que a més sigui generador de riquesa. La voluntat és reivindicar tot el patrimoni cultural, incidint en el més desconegut i incloent totes les seves vessants. Així, des del Consell s’incideix en la utilització del turisme actiu, les activitats relacionades amb la natura, l’esport,l'oferta cultural, patrimonial i arqueològica, les tradicions autòctones, el turisme familiar com a eines promocionals destacades. “Apostam pel desenvolupament de productes turístics experiencials amb la finalitat de crear un paquet atractiu que sumi a l'oferta turística tradicional” assegura el President del Consell de Mallorca. Miquel Ensenyat també assenyala que, per tal de desestacionalitzar el sector, “cal posar en el mercat uns productes i unes experiències que surtin del sol i la platja”. En aquest sentit, explica que “no busquem tant la quantitat com la qualitat, parlem d’un turista que fa una despesa molt més elevada: busca un bon restaurant, paga un museu, escull un bon allotjament... És, en definitiva, una activitat turística respectuosa amb el territori i que a més genera riquesa compartida”.
La delegació del Consell de Mallorca present a la World Travel Market mantindrà reunions durant els tres dies de la fira amb touroperadors, agències de viatges i companyies aèries per fomentar la presència de visitants internacionals enmarcats en el perfil que cerca la institució. “És una oportunitat per obrir noves aliances, alhora que enfortir les relacions amb els touroperadors amb els quals ja es col·labora des del Consell”, assegura el conseller d’Economia i Turisme. Cosme Bonet afegeix que la intenció és “crear sinergies perquè tothom se’n beneficiï. De fet, el sector primari i l'oferta complementària són peces indispensables de la marca Mallorca”. En aquest sentit, el conseller recorda que l’estratègia promocional del Consell inclou diferents sectors productius de l’illa. “Tothom ha de ser partícep en la consolidació d’un nou model econòmic i turístic”, recalca Bonet.