Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

El Consell de Mallorca treballa amb l’objectiu d’allargar la temporada turística fins al novembre

El Consell de Mallorca treballa amb l’objectiu d’allargar la temporada turística fins al novembre

(20/08/2021)

El Consell de Mallorca, competent en promoció turística, treballa ja amb l’objectiu d’allargar l’actual temporada el màxim possible. Per això, Mallorca es mostra als mercats turístics com a destinació de qualitat, sostenible i segura, un criteri avalat per haver aconseguit que el 70% de la població balear dugui ja la pauta completa de vaccinació. 

El conseller de Turisme i Esports, Andreu Serra, valora la temporada turística actual com a «satisfactòria, tenint en compte la irregularitat provocada per la pandèmia». Mallorca compta amb un 88,83% de la planta hotelera oberta aquest mes, que si es compleixen amb les estimacions del sector serà clau per als resultats globals de la temporada d’estiu. 

Andreu Serra remarca que «l’objectiu ara és allargar la temporada fins al novembre». Per aconseguir-ho, el Consell treballa en col·laboració amb el Govern balear, els ajuntaments i el sector privat per buscar alternatives al producte de sol i platja, centrat en els mesos d’estiu. 

En aquest sentit, Serra parla de «crear incentius perquè els espais turístics, inclosos els establiments d’allotjament, la restauració i l’oferta complementària, es mantinguin oberts. Per exemple, la Fundació Mallorca Turisme ja treballa per posar en marxa la quarta convocatòria de Gaudeix l’illa, que estarà destinada a la població sènior i combinarà estades turístiques amb activitats de turisme actiu». 

«Si el sector empresarial manté la seva oferta activa, els turistes es trobaran una destinació turística per poder gaudir també a la tardor, fent senderisme, excursions en barca, activitats aquàtiques, etc.», conclou el conseller. Cal destacar també que els viatges de la Imserso es reactivaran l’octubre enguany. 

A tot això s’hi sumarà la promoció que fa el Consell, pels seus canals de comunicació habituals i també amb algunes fórmules publicoprivades com el comàrqueting, per promocionar productes turístics clau com els esports, la cultura, la gastronomia i la natura.