Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

El Consell de Mallorca dirigeix una campanya de promoció turística als residents de la resta d’Illes Balears

El Consell de Mallorca dirigeix una campanya de promoció turística als residents de la resta d’Illes Balears

(02/06/2020)

«Pega un bot a l’altra millor illa del món» és el lema de la campanya, que es difondrà a Menorca, Eivissa i Formentera, i que forma part de les actuacions de la institució a favor de la reactivació econòmica

El Departament de Turisme i Esports posarà en marxa la propera setmana una campanya de promoció turística de Mallorca entre els residents de la resta d’Illes Balears. Sota el lema «Pega un bot a l’altra millor illa del món», el Consell vol presentar Mallorca a les illes veïnades com el lloc perfecte per desconnectar, passar les vacances i gaudir de tota l’oferta que pot oferir.

Una de les principals conseqüències de la COVID19 està sent la limitació de moviments, motiu pel qual els desplaçaments de proximitat seran els que més garanties donaran als viatgers.

El Consell de Mallorca vol plantejar en positiu la situació actual, destacant que la proximitat ara tan necessària és també més sostenible, genera major coneixement mutu i afavoreix un millor aprofitament de recursos propis.

El mercat espanyol, i més concretament, els possibles de visitants de les Illes Balears són, avui per avui, els que potencialment tindran més facilitats de moviment i visitar Mallorca. Des del Departament de Turisme es vol aprofitar per millorar les perspectives de temporada d’estiu. Tal com ha explicat el conseller de Turisme i Esports, Andreu Serra, la campanya forma part de «la proposta de reactivació econòmica postcovid del Consell de Mallorca», emmarcat en el Pla «Mallorca Reacciona».

Serra ha assegurat que «el fet de la proximitat implica també que els desplaçaments són més segurs, que tenim més i millor informació sobre els procediments, coneixem l’idioma, sabem del nivell de serveis». Així mateix, ha declarat que «proximitat és també comoditat, però sense haver-hi de renunciar a tot allò que signifiquen les vacances: descans, diversió, aventura, cultura, gastronomia o pràctica de l’esport».

La campanya vol recordar que l’illa de Mallorca ofereix alternatives per a totes les demandes, degut a la seva ampla varietat de productes turístics. A més, s’ajusta també a les diferents possibilitats econòmiques: destinació familiar, destinació de luxe, destinació perfecta per viatjar amb amics. Igualment, Serra ha afegit que els visitants «poden gaudir com mai dels encants diferenciadors de la nostra illa respecte de les altres».


Característiques de la campanya

La campanya es posarà en marxa a partir del 8 de juny i impactarà a les illes a través d’anuncis en premsa, ràdio, mitjans digitals i espais exteriors.

Amb el lema, es volen destacar els conceptes de proximitat (pega un bot) i orgull de pertànyer a les illes (a l’altra millor illa del món).

Així mateix, la imatge vol inspirar, amb un cop de vista, l’illa de Mallorca mitjançant els colors i amb els dibuixos (l’ull, el cor), molt vinculats l’obra d’en Joan Miró i als tons mediterranis. El conseller Serra ha conclòs que és «una campanya propera, amb un toc fresc i mediterrani».