Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Infomallorca Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

null Continua la promoció turística de Mallorca al Regne Unit

Continua la promoció turística de Mallorca al Regne Unit

(25/10/2020)

Una acció de comarqueting entre la Fundació Mallorca Turisme i Jet2holidays LTD fa que l’illa sigui present en el mercat britànic com a destinació de turisme actiu i cultural

La Fundació Mallorca Turisme (FMT) i Jet2holidays LTD col·laboren en una campanya promocional de l’illa per al mercats britànic centrada en l’oferta cultural, de patrimoni, esports i turisme actiu. És el resultat d’un conveni de col·laboració en el marc de la convocatòria de comarqueting del Consell de Mallorca. D’aquesta manera, la marca Mallorca continua present en un dels seus principals mercats emissors. 

Tal com explica el conseller de Turisme i Esports, “feim feina amb la previsió que pròximament es recuperaran les connexions aèries entre Mallorca i els seus mercats per l’aixecament de les restriccions en el transport. Aquesta promoció suposa anar una passa per endavant en el mercat britànic”.

El valor total de la inversió és de 250.000 €, dels quals l’FMT n’aporta el 48 % del total (120.000 €). La campanya consisteix en insercions publicitàries a distintes pàgines web i plataformes en línia, així com contingut patrocinat en entorns online dedicats a la informació de viatges. La promoció es durà a terme entre aquest mes d’octubre i el novembre d’enguany.

La convocatòria de subvencions per compartir despeses de campanyes de promoció turística de Mallorca (línia de comàrqueting)  s’emmarca dins el Pla d’actuació 2020 de la FMT. La finalitat ha estat donar suport als canals de venda dels principals mercats emissors (Regne Unit, Alemanya, Espanya, Rússia i França) a través de campanyes de publicitat impulsades per agències de viatges, plataformes en línia turístiques, metacercadors, plataformes de continguts de viatges… En la situació actual marcada per la pandèmia de la covid-19, aquestes actuacions permeten que la marca Mallorca continuï promocionant-se entre un públic potencial. 

La gran majoria d’accions es desenvolupen en entorns tecnològics, i s’han prioritzat els segments de producte que concentren l’estratègia de promoció de Mallorca: esports, MICE, natura, luxe, turisme actiu, cultura/patrimoni i gastronomia. El pla de mitjans presentat té en compte una incidència específica en els segments del turisme actiu i la cultura.