Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

Continua l’estratègia per promocionar Mallorca en el mercat nord-americà amb una activitat de familiarització d’agents de viatges

Continua l’estratègia per promocionar Mallorca en el mercat nord-americà amb una activitat de familiarització d’agents de viatges

(29/04/2022)

S’emmarca en les accions dissenyades per posicionar l’illa en un mercat que presenta noves perspectives amb la connexió directa Palma-Nova York que posa en marxa United Airlines a partir de juny.

Turisme del Consell de Mallorca desenvolupa una estratègia de promoció centrada a impactar en el mercat nord-americà i que es basa en l’establiment d’una xarxa de contactes directes amb els principals interlocutors turístics a partir de la generació d’esdeveniments i activitats. En aquest marc, s’ha duit a terme un viatge de familiarització (fam trip) al llarg d’aquesta setmana. Els agents que ens han visitat aquests dies procedeixen de Nova York, Boston, Denver i Chicago.

Cal destacar que, a partir del mes de juny, Mallorca comptarà amb connexió directa amb Nova York a través de la companyia aèria United Airlines. És una oportunitat que tant el Consell, en les seves competències de promoció turística, com el sector turístic de Mallorca volen aprofitar per incrementar la presència d’aquest emissor en el conjunt de visitants que arriben a l’illa.

Així, aquesta setmana 10 agents turístics han conegut alguns dels punts clau i productes prioritaris que ofereix l’illa, prioritzant aquells aspectes que més interessen el client nord-americà, com són els productes prèmium, naturalesa, cultura i gastronomia. 

El programa ha inclòs visites a Palma, la serra de Tramuntana, la zona est de Mallorca i també el nord-est. S’han visitat ports esportius, llocs i pobles emblemàtics, entorns de producció de producte de Mallorca o diferents instal·lacions turístiques i d’oferta hotelera. Així mateix, han tengut lloc una sèrie de trobades amb representants del sector turístic per afavorir que els agents puguin mantenir contacte directe amb la cadena de valor turística mallorquina. 

Accions prèvies incloses dins l’estratègia promocional

Dins aquesta estratègia, centrada en obrir nous mercats i consolidar una indústria turística a l’illa més desestacionalitzada, sostenible i diversificada, també s’han dut a terme altres accions, com ara un viatge de premsa (press trip) amb 7 periodistes de viatges procedents també de diferents punts dels Estats Units per tal de donar-los a conèixer les diferents propostes turístiques de Mallorca.

Aquestes accions es duen a terme en coordinació amb Turespaña i les seves oficines als EUA. 

A més, Mallorca també va participar en les jornades directes que organitzà Turespaña a Miami del 30 de març a l’1 d’abril. El Consell, juntament amb una àmplia representació d’empreses de l’illa, participà en tres jornades de feina intenses per donar a conèixer davant el públic nord-americà el producte turístic de Mallorca.

Així mateix, l’equip del Consell va oferir un taller en línia, al qual van assistir més de 1.500 agents que es van mostrar molt interessats per allò que els proposa Mallorca.