Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

Acció promocional al mercat nòrdic per reforçar-hi la imatge de Mallorca com a destinació sostenible

Acció promocional al mercat nòrdic per reforçar-hi la imatge de Mallorca com a destinació sostenible

(28/02/2022)

Una delegació de l’illa es desplaça a Dinamarca i a Noruega per dur a terme accions directes amb mitjans de comunicació i sector turístic

Mallorca serà present al llarg d’aquesta setmana en un dels mercats més emergents per a la nostra indústria turística. En una acció organitzada pel Departament de Transició, Turisme i Esports del Consell de Mallorca i per la Fundació Mallorca Turisme, una delegació amb representants del sector públic i privat de l’illa es desplaça a Dinamarca i a Noruega, on mantindrà trobades amb mitjans de comunicació i reunions amb les empreses turístiques i operadors turístics més destacats d’aquest mercat, amb el qual s’estan obrint connexions directes per a la temporada. 

La delegació està composta per la directora insular de Turisme de Mallorca, Lucía Escribano; el gerent del Consorci de Transports de Mallorca, Maarten van Bemmelen, i la presidenta de la Federació Hotelera de Mallorca, Maria Frontera. 

Per una banda, el programa consisteix en dues presentacions amb els mitjans de comunicació principals, una a Copenhaguen, el dimarts 1 de març, i una altra a Oslo, el dijous 3 de març. La informació es replicarà també a la resta de països nòrdics, a través de l’agència de comunicació amb la qual Mallorca opera des de fa prop de dos anys. 

Per altra banda, s’han programat reunions presencials amb les empreses turístiques més destacades d’aquests mercats com ara Ving, Spies, Ticket, Bravo Tours o Escapeaway. Aquestes trobades es duran a terme a les oficines d’aquestes empreses i en alguns casos es connectarà també via videoconferència amb les oficines amb Suècia. 


Mallorca sostenible 

El reforç de les accions en el mercat nòrdic està vinculat amb el fet que aquest mercat està experimentant un interès important per la nostra illa com a destinació turística. Això és palpable, per exemple, amb l’obertura de noves connexions directes per part de diferents línies aèries.

Es tracta, a més, d’un dels mercats més interessats en les destinacions que tenen un compromís real amb la sostenibilitat, una de les qualitats més valorades a l’hora d’escollir on anar de vacances. És per això que la delegació mallorquina mostrarà les accions que s’estan duent a terme per a un desenvolupament sostenible en el qual tots els actors, la cadena de valor turística, la ciutadania i els turistes que ens visiten, hi col·laboren. Així mateix, es mostrarà una Mallorca oberta els 365 dies de l’any amb propostes interessants en les diferents temporades.

Així, se’ls donarà compte dels avenços de l’Observatori de Turisme Sostenible de Mallorca i dels que s’estan fent en el transport públic per carretera i ferroviari per tal que la mobilitat per l’illa sigui més àgil, més completa i també més sostenible, com ara la renovació de tot els busos de la flota del TIB a gas natural o propulsió elèctrica; l'electrificació de tota la xarxa ferroviària, i la utilització de la targeta bancària com a títol de transport.

Així mateix, es mostraran les accions que està duent a terme la indústria hotelera, així com alguns dels projectes més destacats que es desenvolupen a l’illa des de diferents àmbits i que estan generant una transformació no tan sols en el desenvolupament de la indústria turística, sinó també en la resta d’àmbits socials, econòmics i mediambientals.

En definitiva, Mallorca, com a destinació capdavantera a Europa, vol mostrar la seva voluntat de continuar sent líder en turisme a través de la seva capacitat d’afrontar nous reptes des de la innovació i sota la premissa irrenunciable d’un desenvolupament sostenible en el qual tots, també els visitants que arriben a l’illa, estiguin implicats.