Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Infomallorca Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

null El Consell dissenya una campanya promocional de gran impacte en els principals mercats emissors

El Consell dissenya una campanya promocional de gran impacte en els principals mercats emissors

(18/01/2021)

• Es difondrà a través de múltiples canals de difusió, sempre que siguin totalment compatibles amb la xarxa econòmica local
• L'acció estarà dirigida tant a fomentar la visita a l'illa com a la promoció del producte autòcton i del comerç de proximitat

El Consell, a través de la Fundació Mallorca Turisme, està treballant en una nova campanya de promoció turística que té per objectiu impactar en el major nombre d'entorns possibles, per tal de poder captar l’ interès en els principals mercats emissors.

El punt de partida és una producció audiovisual que tengui rèplica en tots els suports possibles, sempre que aquests siguin totalment compatibles amb el respecte als valors fonamentals de la nostra oferta, del comerç autòcton i del producte local.

Així es pretén que Mallorca estigui present en el major nombre d'entorns possibles en un moment clau per a la seva economia, fortament afectada per la crisi pandèmica mundial. És per això que totes i cadascuna de les accions es plantejaran per aconseguir el màxim retorn per part dels mercats, descartant aquelles plataformes que generen greuges a la xarxa econòmica local.

Una vegada l'índex pandèmic s'hagi reduït i es reprengui l'activitat, Mallorca vol estar entre les destinacions de capçalera del mercat nacional i internacional, per a la qual cosa l'aposta se centra en una creativitat diferent i capaç de tenir una adaptació multicanal.

L'estratègia se centrarà a augmentar l'eficiència promocional de la destinació amb l'ús d'infraestructures i serveis, mitjançant l'impuls de les noves tecnologies i tenint com a referència les tendències del turista actual que està present en múltiples entorns.

La seguretat, la sostenibilitat i el nostre desenvolupament com a destí intel·ligent són altres dels conceptes irrenunciables presents en el disseny d'aquesta nova campanya.

Així mateix, l'aposta del Consell inclou els productes que més distingeixen l'illa, com ara l'oferta àmplia de turisme actiu, la gastronomia variada i rica, la puresa i els elements propis de la cultura mediterrània, així com el nivell excepcional de l'oferta Premium.

Actualment s'està treballant en el concepte creatiu de la campanya i en les pròximes setmanes es començarà amb la producció del material.