Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

Mallorca promou la seva oferta turística als Estats Units

Mallorca promou la seva oferta turística als Estats Units

(31/03/2022)

  • Turisme del Consell de Mallorca participa en unes jornades directes a Miami.
  • L’illa a partir del mes de juny comptarà amb connexió directa Palma-Nova York a través de la línia aèria United Airlines.

Mallorca aposta fermament per obrir nous mercats que poden contribuir a fer de l’illa una destinació més desestacionalitzada, sostenible i diversificada. Amb aquest objectiu, l’illa és present a les jornades directes que ha organitzat Turespaña a Miami del 30 de març a l’1 d’abril. El Consell, juntament amb una nodrida representació d’empreses de l’illa, participa en tres intenses jornades de feina per donar a conèixer davant el públic nord-americà el producte turístic de Mallorca.

Aquesta és una excel·lent oportunitat per a la indústria turística mallorquina, per la qual cosa una bona representació del sector també participa en aquesta acció promocional que consisteix en 3 dies de feina i una agenda de presentacions i reunions directes amb els principals agents turístics dels Estats Units.

Cal destacar que a partir del mes de juny la nostra illa comptarà amb connexió directa amb Nova York a través de la companyia aèria United Airlines. És una oportunitat que tant el Consell de Mallorca, en les seves competències de promoció turística, com el sector turístic de Mallorca volen aprofitar per incrementar la presència d’aquest emissor en el conjunt de visitants que arriben a l’illa.

Mallorca es presenta com una illa mediterrània, amb una cultura i tradicions úniques; un entorn natural extraordinari, una oferta gastronòmica de primer ordre; i uns productes específics que fan de l’illa una destinació puntera en l’àmbit europeu, com ara el prèmium o l’esportiu.

La presència en aquestes jornades és una acció dins l’estratègia que Turisme del Consell du a terme per aprofitar la nova connectivitat amb els EUA i treballar en la consolidació d’un mercat emissor nou. La setmana que ve l’illa acull un viatge de premsa amb set periodistes de mitjans de comunicació estatunidencs que visitaran l’illa i podran conèixer de primera mà el que ofereix com a destinació. Se’ls mostrarà prioritàriament els productes cultural i prèmium. Aquesta acció es complementarà amb altres viatges de premsa individuals que aniran visitant l’illa al llarg de les properes setmanes.