Consell de Mallorca - Favicon
Consell de Mallorca Seu Electrònica Mallorca.es Transparència

CA

Webs oficials

Totes les notícies

El Consell de Mallorca no renuncia a tenir temporada turística i reforça la promoció en el mercat britànic

El Consell de Mallorca no renuncia a tenir temporada turística i reforça la promoció en el mercat britànic

(27/07/2020)

El Consell de Mallorca, a través del Departament de Turisme i Esports i la Fundació Mallorca Turisme, es posa a disposició del Govern balear per dur a terme aquelles accions de promoció turística que siguin necessàries per llançar un missatge de tranquil·litat i seguretat al mercat britànic. 

La decisió del govern del Regne Unit d’establir quarentena als turistes que arribin de vacances des de l’estat espanyol és, per a la presidenta del Consell, Catalina Cladera, un “cop negatiu, però l’hem de batallar perquè tengui els menors efectes possibles”. Per això, ha dit, “estam treballant totes les administracions amb tota la cadena de valor, el sector hoteler i el sistema de salut per transmetre un missatge de tranquil·litat i poder seguir defensant una temporada turística mínima que ens pugui encaminar de cara a l’any que ve a una millor situació, però sobretot no hem de renunciar de cap manera a tenir temporada turística”. 

Cladera ha afirmat que “el turista a Balears i a Mallorca està totalment segur i tranquil. Tenim unes dades epidemiològiques molt millors que les del Regne Unit i fins i tot molt millors que la resta de comunitats autònomes. Hem fet molt bona feina i tenim molt bones dades i, per tant, no hi ha d’haver un missatge d’alarma. És important que treballem tots junts, governs d’Espanya i del Regne Unit i Govern balear perquè es faci un corredor segur entre les illes, entre elles Mallorca, i el Regne Unit”. 

Precisament, el conseller de Turisme i Esports, Andreu Serra, ha comentat que “la Fundació Mallorca Turisme ja té en aquest mercat una agència de comunicació que llançarà informació en positiu sobre Mallorca com a destinació segura”. L’objectiu és reforçar el missatge que Mallorca és una zona segura i amb dades diferenciades d’altres comunitats. D’aquesta manera, ha dit el Serra, “la informació promocional estarà a disposició de les agències de viatges, touroperadors i turistes potencials si finalment s’estableix un corredor segur amb el Regne Unit”.

A més a més, el principal touroperador britànic, Jet2Hollidays, signarà aquesta setmana un contracte de co-màrqueting amb la Fundació per valor de 240.000 euros per fer campanyes promocionals al Regne Unit. Suposa una inversió de 120.000 euros de cada una de les parts. 

A la vegada, la Fundació Mallorca Turisme treballa ja per reforçar la promoció a la resta de mercats turístics, com l’alemany, el francès, l’escandinau i l’espanyol.