Curs: Aspectes pràctics de la contractació pública (INAP)
Durada
21 hores
Modalitat
Presencial
Acreditació
Assistència
Objectius
Aprofundir i millorar els coneixements en matèria de contractació, a fi de facilitar i agilitar l'anàlisi, tramitació i gestió dels contractes públics.
Bloc de continguts
Mòdul 1. Configuració, planificació i gestió de la contractació.
Mòdul 2. Tipologies i procediments de contractació
Mòdul 3. Especialitats de la contractació.
Equip docent
Javier Tena Ruiz, interventor-tresorer d'administració local. Subdirector general de coordinació de la contractació. Àrea de govern d'hisenda i persona (ajuntament de Madrid), Antonio Ramón Rodríguez Castaño, advocat. Lletrat del tribunal de comptes en excedència i Elena Hernáez Salguero, consellera del tribunal de comptes. Lletrada de la Comunitat de Madrid
Destinataris i requisits
Funcionaris/as d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional i empleats/as públics locals amb responsabilitats en la matèria.
Criteris d'avaluació
- Assistència com a mínim al 90% de les hores presencials.
- Documentar l’assistència mitjançant la seva firma al control de presència.
- S’implica en haver de seguir i comprendre les explicacions i/o els debats plantejats per l’equip docent o els companys d’aula.
Altres dades
Data, horari i lloc sessions presencials
Juny: 8, 12 i 15
Horari: Totes les sessions de 9,30 a 14,30 (dematí) i de 16 a 18 (horabaixa)
Auditori del Centre Empresarial Son Espanyol (Parc BIT). C/ Laura Bassi, s/n. Palma
Inscripció
Finalitza dia 6 de març de 2023
Informació relacionada
-
Programa didàctic
Descarrega -
Enllaç d'inscripció (INAP)
Visita